Sagt upp lägenheten

Hejsan ursäkta att jag haft lösenord på min blogg orkade inte med allt tjat.
Nu är jag i alla fall tillbaka och hadde tänkt skriva lite igen då och då när jag känner för det bloggande kankse inte är helt min grejjen för att jag skriver som en kråka men grejen är den att vem bryr sig =) haha.
Har kommit fram till en mycket viktigt slutsatts som inte har någonting med det övre att göra utan att jag gillar kakor, spec choklad kakor har blivit beroende utav dem, finns inget godare änn choklad kakor spec sådana med stor choklad bitar innuti.

Har sagt upp min lägenhet också så slippar man den =) ahah och vill passa på att grattulera Falkenberg till guldet ni förtjänade det men är lite besviken på dem att inte wt fick lira i slutändan trotts allt han som ledde fram dem till slutspelet.

Ha de gytt hajj

Kommentarer
Postat av: Issa

du är min.

2009-04-16 @ 21:54:57
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: okänd dota lirare

nä pax

2009-04-23 @ 22:18:53
Postat av: Pudge

gaaaaaaarh, freeeesh meeet!! He's Miiiine:D:D:D:D

2009-05-14 @ 00:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0