Fredag, veckans igenteliga sista dag =)

Idag är det fredag och en ganska shysst fredag har det varit också =) ganska lugn och slapp och känns som en bra början inför helgen. Imorgon kanske jag får träffa min sötis =) shit va jag längtar hoppas allt löser sig har också märkt att allt fler börjar hitta hit till min blogg fan kanske ska sattsa endå och få sponsring och leva på att skriva inlägg i min blogg haha skulle vara nått hon den där tjejen blondinbella eller va hon heter och denna blogg i toppen de du fy fan va jag hadde dominerat ut henne hon hadde ju inte haft nått att komma med om man jämför med denna blogg hon va hon får betalt igenteligen säkert inte alls mycket. Nae nu kanske man ska ta å handla lite handla lite så man kanske kan käka tacos imorgon de hadde varit nått =) det är ju så himmelskt gott spec när jag å issa gör det haha :D Undrar hur folk ser på dagen "Fredag" jag ser nog nästan lite som om att Fredag är slutet på en jobbig vecka och att man har en skön helg att se fram emot så alltså söndag är itne slutet på veckan utan slutet på helgen vilket inte är samma som slutet på veckan för veckan är bara en i mängden nått som man nöter igenom medans helgen är där allt det roliga händer =) kanske inte mina argument håller riktigt och har kanske velat bort mig själv i texten ovan men orkar inte sudda ut det för det ser ju trotts allt bra ut om man har skrivit lite mer ser det ut som om man har nått att berätta haha
ane nu är de handla städa lite sen pys atill träningen

GLAD HELG PÅ ER ALLA och puss på dig min älskling hoppas vi ses i helgen :D pusss (L)

Kommentarer
Postat av: issa

längtar längtar jag hoppas jag hoppas hihi puss.

2009-02-20 @ 16:35:36
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: john

va fan patte. rosa.. illa..

2009-02-21 @ 11:23:05
Postat av: John

PaTte du får fixa lite dota snack med.... Fan visste inte du va en bloggare. Vi får dra ihop gänget snart o köra Dota en hel helg:P Ha det gött

2009-02-21 @ 11:28:19
Postat av: Issa

vilken helg, han är ju aldrig ledig.

2009-02-21 @ 11:58:45
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: Patte

haha :P enda med snygga glassar på =) duu söndag kväll och hela måndag.. då ska ja assio å wt lira assio kommer ju till mig =) ta ledigt från jobbet på måndag fan så blir de dota söndag kväll och måndag :D

2009-02-21 @ 15:49:15
Postat av: Sofia

Issa, jag lider med dig:P

2009-02-21 @ 21:38:31
URL: http://fianborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0