Halv seg dag!

Idag har varit en lite halv seg dag har degat mig igenom den haha, har vait ganska trött känns så surt för ajg planerade att vara pigg idag för jag la mig tidigt igår kväll redan kl 11 låg jag i sängen och halv sov till scrubs.. :( med andra ord man blir inte piggare utav att sova utan inställning gör allt.

Nu ska jag snart till gymmet och köra lite vikter så man kansek ökar ltie extra inför nästa hopp test =) skulle vara najs med 3.40. Senare ikväll blir det dota med Wt och assio tjooos :D och självklart blir det ett fint litet samtal till min älskling Isabelle och hör hur hon mår för hon är ju faktiskt den underbaraste som finns.

En negativ grej med denna dagen har varit att jag inte fick gjort så mycket matte som jag hoppats på att få :( men men de får framtida jag bekymra mig över haha =)

(L) love u issa (L)


Hitta denna också en fin liten bild på förra årets lag:

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jag är stolt pà dig du är ju riktigt duktig:)hörs senare puss puss

2009-02-17 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0