Helgen!

Har varit lite off på senare dar har inte riktigt tänkt på att uppdatera bloggen men nu så fixar ja det =) längtar riktigt mycket till helgen för då kommer Issa och hälsar på var föresten hos henne nu i helgen vilket var helt underbart alltid mysigt att träffa henne för hon är ju så underbar. Såg 2 ganska bra filmer igår också de var Quarantine och Punicher den nya blodigaste filmen på länge haha ganska rå båda filmerna haha. Assio och Wt var också hos mig i helgen de va osså skit najs en massa lir blev de i alla fall haha bara john som saknades.

Shit va våran tabbel är jämn vinner vi i helgen så kommer vi 2a men om vi förlorar så kommer vi 5 om vi inte lyckas ta 2 sett då vet i fan hur de blir haha orkar inte räkna, men om vi torskar i helgen kommer vi med största sanolikhet få Linköping i kvarten vilken inte är så bra så får hoppas på att vi vinner i helgen.

Vill avsluta detta inlägget med att säga att issa är helt underbar och att hon finns i mitt hjärt och att jag älskar dig mega =)


Kommentarer
Postat av: Issa

hihi älskar dig med mega:)längtar tills pä fredag, dà är det du och jag hihi <3 kyss

2009-02-25 @ 14:15:37
URL: http://nogg.se/isabelleblanc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0