Mitt första inlägg =)

Hej, denna blogg är dedikerad till min lilla älskilng "Isabelle" , alla andra skit ja helt fulständigt i och kan dra åt helvet(Inget illa menat ).
Mitt mål med denna blogg är att skriva lite allmäna saker som händer och tankar & funderingar som dycker upp längst med livet, kanske lite annat skvaller också. aja lite om mig själv är 20 bast bpr i en unkig etta i halmstad har en 32 tum tv och ps3 =) så jag klara mig helt fint. Mitt mål efter att sommaren är slut är att bo tillsammans med min lilla älskling isabelle i en fin lägenhet någon stans med fin utsikt(issas bak) =), läser första året på data ingenjörs utbildningen och har problem med matten, inget matte snille direckt haha, har läst ett år innnan och detta var inom cisco vilekn motsvarar nätverks hantering osv... (L)

Kommentarer
Postat av: Issa

jag längtar tills imorron...vilket fin blogg du har:) du skriver jätte bra:)puss min sötis

2009-02-12 @ 23:03:53
URL: http://nogg.se/isabelleblanc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0