Säter get down!

Idag vann vi över säter 3-0 bättre än sisst 3-2, abbars har dagen varit seg gick upp sent stack till matchen direckt käka på cafe örnen (överkokt pasta och rinnig köttfärsås) sen värma upp och sitta på läktaren idag igen segt men men Martin E behöver min hjälp osså med data volley haha känner man sig lite viktig i alla fall =) haha

Nu har jag presic ätit en fet pizza med salad å pomes på, de är rediga pizzor det haha dumt av mig att säha stark sås i stället för mild så himmla stark den va shit alltså.. aldrig mer starksås
.
Skola imorgon osså lite segt men upp ska man, och min lilla älskling förlora mot sollentun aidag också :( synd räckt med ett poäng så hadde det blivit slutspel för dem nu är de lite spännande endå.
nae nu får de allt bli en fin liten rulle "Thick As Thieves" har presic pratat klart med min älskling också så nu är alla behöv tillfredställda magen för pizzan och allt annat av issa =)

LOVE ya Isabelle (L)

Kommentarer
Postat av: Issa

Jag älskar dig med Patrik min!(l)

2009-02-15 @ 21:24:47
URL: http://nogg.se/isabelleblanc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0