Skola!

Shit  vad jag har dåligt psyke haha sätter som mål att jag ska gå upp kl 8 så kan jag plugga lite innan lektionen men men händer nästan alltid att man snozar som en maskin tills man är tvungen att gå upp, helt skummt är så himmla bestämd när jag lägger mig. Nä nu är det andra tider nu ska jag upp kl 8 varje dag och ta tag i skolan ordentligt börjar bli dags =). Sitter nu i skolan och ska plugga endel hadde jag tänkt skriva klart en rapport kanske till och med. Ganska stolt över mig själv endå att jag skriver här i bloggen ganska kul endå för shit vad tiden flyter iväg snabbt och man har ju inte koll på vad man har gjort det senaste året om jag ska sammanfatte det så går de riktigt snabbt vilket inte är bra man vill ju komma ihåg så mycket som möjligt så man har nått att titta tillbaka på när man är gammal. Undra hur många i världen det är som skriver blogg igenteligen? har alltid sett ner lite på dem som skriver och tänk "palla" men det är ganska skönt att skriva ner lite av ens tankar osv men då kommer ju frågan vem fan läser all skit som folk skriver ? haha ja vet en som läser min blogg i alla fall :D min älksling :D iSSa :D


Kommentarer
Postat av: issa

du skriver sà fint min sötis:)du är sà duktig och pluggar massor, är stolt pà min pojkvän!

2009-02-16 @ 16:31:30
URL: http://nogg.se/isabelleblanc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0