Skolan..

Mobilen ringer.... jag snozzar.... ringer igen... ja snozzar igen, sen så äntligen går jag upp =) frukost i sängen blev det också och nyhetsmorgon. Sen var det bara raka vägen till skolan och nu sitter jag här och ska strax ta tag i mina studier haha efter ett fint litet inlägg här.

Shit här är det också ett riktigt skit väder regnar som bara den lite tragiskt nästan men men man kan ju inte påverka väderet direckt men de skulle ju va najs soligt hela dagarna förutom när man blir ltie sugen på en skvätt vatten =)
Ska få WT att skriva blogg också vilket ni kommer märka för då har jag en till att länka på från min blogg =) fan denna bloggen börjar bli seriös. Nae om man kanske ska ta tag i lite programmering får se om man får någonting gjort

"-If ur not dying it's always worth trying" citerat utav mig nyss =)




haha sökte på google på volleyboll gymnasiet så hitta jag denna bilden hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Issa

haha fin bild:)

2009-03-02 @ 19:18:36
URL: http://nogg.se/isabelleblanc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0