Today,

Idag är ingen vanlig dag för idag är min speciella dag.. haha en skön dag idag har varit väldigt uppskattad =) och på lördag kanske det blir att åka och kolla på min när min älskling spelar :D ska bli skit skojj har bara sett en match, skämms lite för det faktiskt men men kan man inte så kan man inte. Hoppas nu bara assio får ledigt från jobbet då pyser jag iväg till henne :D

Håller nog också på att bli förkyld vilket inte är så bra , fick det bara för att det är så ruggigt kallt shit tänk å åka utomlands med min älskling och slippa piss kylan här i Sverige typ nått ställe där det är mega varmt och hav så man kan ligga på plajjan å slappa, det är dröm semmester det haha. Vill faktiskt avsluta med en bit från en låt som verkar ha fastnat i mitt huvud och som jag på nått sätt lyckas höra över allt så om ja skriver ner den här så kanske den försvinner för ett tag igen det är ju trotts allt en gammal goding =) till dig min älskling (L)

Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now

Backbeat the word is on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now
And all the roads we have to walk are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
But I don't know how

Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall

Kommentarer
Postat av: issa

din blogg är min nya nr 1.:) shit jag är sà himla kär i dig min lilla roliga prick hihi

2009-02-20 @ 14:04:48
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: Sofia

Grym låt pat:) såg jag live i globen för ett tag sen:)

2009-02-20 @ 15:03:01
URL: http://fianborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0