Morgon träning!

Idag hadde vi morron träning men vi började 30 min senare vilket innebär att det blev sov morgon inte mycket men haha de känndes rejält riktigt nice va de, synd bara att täningen inte gick allt för bra haha =) men i alla fall får bli att festa till det lite med äppel paj och Vanilj sås senare idag =) så jäkla gott och till lunch får det nog bli lite ris med en curry röra haha =) ska no tanka hem V for vandetta igen och se den senare ikväll tankar ju ner den på blueray kvalle så blir som en helt ny film haha =) kanske får bli att smaka lite på lite choklad som ligger här hemma som jar har min underbara issa att tacka för, tack du är min räddare i nöden haha =) annars händer inte så mycket blir att så en pling till svedala och höra vad som händer där sen slappa hela kvällen =) shit fan va slappt så jäkla gytt

VIKTIGT!!!!!
Har paserat 9 besökare på en dag och detta inträffade igår så en  kvar till 10st då jäklar för 10 är på sätt och vis en milstolppe för mig så cmon in på min blogg fy fasiken va den ska bli poppis men man blir ju inte rik på en dag så varför bli poppis på en dag, DET TAR TID måsste jag intala mig själv haha =) sen gäller det att leva på min blogg och tjäna massor med cash så jag kan köpa massa roliga prylar haha =)

(L) Issa 

Kommentarer
Postat av: Issa

jiiiiiiih...me like you very much...

2009-03-07 @ 13:46:36
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: emelie

Snygg blogg patte ;)

2009-03-07 @ 16:09:55
URL: http://meelii.webblogg.se/
Postat av: Tess

hej hej fin blogg du har :)



jag vill bara berätta att nu i helgen kommer jag ha en tävling om en resa till östeuropa, så missa inte att kolla upp de å va med och tävla kanske just DU vinner



kram

2009-03-07 @ 16:20:45
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: elin

ey yo patz! jag har startat en kampanj åt dig.

har gått in på andras bloggar och länkat till dig.

så nu hoppas jag på fler besökare här och när du har börjat tjäna pengar ska jag ha 10%, minst!..hehe

ha det nice! kram

2009-03-08 @ 00:53:17
URL: http://ellenbollen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0