Nya kursen nya mål =)

Började en ny kurs idag "Digital teknik" tror ja den hette haha typ en fortsättning på förra vilken jag klarade hehe =) kom nyss hem har tränat och käkat tacos =) .
Har hört lite klagomål om att jag aldrig skriver några punkter så får la börja med det.
Fan vad jag diggar JD i scrubs han är så jäkla grym lätt att när jag blir 30 ska jag bli som han haha.
Har införskaffat mig ett guitar hero också vilket är fett ballt vill ju inte skryta men min utvecklingskurva på de har är enorm sen första gången haha vill ju inte påstå att jag var dålig men de va ju inte fina ljud som kom från TV när jag körde haha men nu jäklar dominerar jag på normal haha :D.
Nae får bli att vi vinner snabbt med 3-0 mot Örkeljunga sedan 3-0 mot Falkenberg och sedan är Volleyboll Säsongen slut.

Nu blir det till att slagga ltie till scrubs så natti natt love ya issa en underbar helg vi hadde =) puss

Kommentarer
Postat av: Perez

nästa steg blir kommatecken och styckesindelning!

2009-03-26 @ 13:59:26
Postat av: WT

hmm patte jag tror din statistik försämras om folk inte kan se din blogg nu när du har lösenord och grejjer :S

2009-03-30 @ 09:17:00
URL: http://antonwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0