Press!

Fan känner lite press nu att jag måsste skriv aoch uppdatera min blogg, fan igår 18 läsare och idag 12st det omöjliga är möjligt aja nog om det nu satt och funderade lite om jag ska byta färg på min blogg ni kan ju lämna en komentar om vilken färg ni tycker passar så får ja se om jag fixar till något som sagt har hört lite komentarer om att rosa är lite bögigt haha får väll fall för grupp tryck och byta haha =)

nog om sånt, nästa vecka gäller det har tenta vecka då vilket kan vara ganska jobbigt ,em hoppas på det bästa vem vet mirakel kan inträffa =) haha annars har det varit en ganska lugn dag med en ganska tung träning vilket alltid är skönt att ha gjort =) han också lira ett spel lite som jag små spelat lite då och då riktigt läskigt faktiskt finns också en film som handla om samma sak som jag måsste rekomendera fick john att börjar spela detta också haha jag och han har fan samma spel smak/film smak (massa kött och blod gärna med lite skumma monster mitt i smeten) haha =)  här en bild från spelet och det heter Dead Space


DEAD SPACE:




Lova ya ISSA (L)

Kommentarer
Postat av: Sofia

äh patte, stå för att du gillar rosa istället:) jag gillarT

2009-03-09 @ 22:25:05
URL: http://fianborg.blogg.se/
Postat av: WT

Hmmm vete fan om du har den snyggaste bakgrunden jag sett :S skulle varit snyggare med en bild av mig :P nä skämt och sido ....

2009-03-10 @ 14:37:59
Postat av: WT

nu jälar har jag börjat skriva lite precis som du ville :P

2009-03-10 @ 14:53:35
URL: http://antonwt.blogg.se/
Postat av: elin

som din kampanjchef måste jag säga att färgen är alldeles utmärkt, den måste va tillägnad mig..eller hur?! hehe

2009-03-10 @ 17:44:35
URL: http://ellenbollen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0