Regn :(

Sitter nu i skolan och "Studerar" med wt haha går inte allt för jätte bra, synd är att det spö regnar ute och nu snart ska vi iväg och käka lunch =) palla gå i regnet skulle vara najs om de sluta regna presic nu och sen kan det börja igen om det vill så länge jag är innom hus haha :P

Har kommit fram till något min blogg är inte den känndaste i världen har stabila 2 läsare och dessa person betyder allt för mig eller haha den ena är ju allt för mig för det är ju jag haha men den andra betyder också allt för mig min egna lilla issa =) love u (L) och föresten vi vann i helgen över Vingåker så de blev 2a plats i grundserien inte så pjåkigt skulle kanske kännts lite mer förtjänt om jag skulle i alla fall fått spela lite haha nae nu är de dags att äta ha de gytt hajj

trevlig eftermidag önskar jag er alla.
"Från oss alla till er alla" kom och tänka på den frasen blev lite sugen på Jul igen kanske för att det är god mat och att jag fyller år på den tiden haha =)

Kommentarer
Postat av: Issa

vill ocksà ha jul eller iaf hellre snö en regn:( längtar tills du kommer hem dà ska vi snacka massor

2009-03-02 @ 19:21:14
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: elin

hej pats!

nu har jag läst din blogg för första gången och kan ju meddela att du nu har fått en alldeles egen länk på min blogg:)

ha det så bra kram!

2009-03-03 @ 22:40:08
URL: http://ellenbollen.webblogg.se/
Postat av: karolina

du har fått ett helt inlägg patte.. :D

2009-03-06 @ 12:52:57
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0