Söndag, den lediga dagen..

Många säger ju att söndag är en så kallad sabbats dag och man inte skall arbeta eller göra dyligt och bara slappa och göra det man vill eller så "spelar" man en match eller ja haha sitter på läktaren och sköter cameran haha lite små trgiskt nästan börjar bli lite less på det här vill lira, latcha lite boll haha just nu känns det som de kvittar om det är högsta ligan i brasilien eller div 2 med trollhättan(samma lag som hon med slöja) haha kanske jag överdriver lite :P men men

Har kommit underfund med att jag fått stor konkurans nu måsste slåss för min kärlek till Issa räcker inte att vara mig själv längre blir helt enkelt tvungen att bli en exakt kopia av han i twilight haha =) själv tycker jag han borde bli mer som jag haha =)


Måsste berätta detta, nu när min blogg blir allt större och större så får jag ju fler besökare och skulle vilja visa denna graf som visar min framsteg den senaste tiden och idag ligger den på 18st besökare alltså 18 soon 20 vilket är riktigt bra =)
Tackar Karro och Elin för deras förtroende i mig och mitt blogg skrivande och får helt enkelt komma på lite andra saker att skriva om än bara issa.. =) men lova u issa (L)



Kommentarer
Postat av: Issa

älskar dig min helt egna edward...

2009-03-09 @ 16:47:53
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: WT

du luugna puckar nu trollhätan va inte så pjåkiga. Hon med slöja va faktiskt bra på att servar :D hahaha

2009-03-10 @ 14:35:34
Postat av: Matilda

Fin blogg :P

2009-03-10 @ 21:10:03
URL: http://volleymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0