Tenta pluggning

Började dagen men en morgon träning sedan dess har jag pluggat lite hemma men nu bär det av till netto att handla lite tacos =) är ju lördag  :D och sedan kolla på ny terminator avsnittet till tacosen sedan till baka till plugget ska spika denna tentan har jag bestämt =) det får gå som det går men ska i alla fall sattsa 100 % på att klara den hehe

min lilla älskling skriver tenta nu också hoppas hon kommer klara den eller iofs nästan säker på att hon kommer klara den för hon är grymm =) shit va gott de ska bli med taccos ska ha ost å hela faderullan med =) hehe
Imorgon är det sissta matchen också hoppas jag mot tierp antagligen kommer jag sitta på läktaren igen så jäkla segt haha tänkt nyss "men de kunnde ju vara värre" haha men hur då ? jo eller nu kom jag på haha om jag skulle behöva betala för att se matchen haha betala inträde haha det hadde varit värre :P

aja inte så mycket att göra åt de bara att hoppas att vi antingen vinner snabbt eller torskar snabbt känns som det kvittar lite för mig nu, nae dags att ta tag i plugget igen ha de gytt alla hajjjj

Kommentarer
Postat av: Issa

jag älskar dig...

2009-03-15 @ 23:22:27
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: Torsgatan

Jag hatar dig :)

2009-03-16 @ 15:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0