Tisdag

Imorgon efter skolan bär det iväg till tierp, en lång jävla resa väntar palla de haha sitta i buss en jäkla massa timmar palla det :( får försöka sysselsätta mig med något kanske plugga endel teori hehe =)
aja men hoppas vi vinner bara så slipper vi åka upp igen och så kommer vi hem runt 6 på morgonen på torsdag shit asså. Annars har dagen varit ganska lugn, vi tränade i halmstad i stället också vilket jag uppskattade så slipper man åka så långt =).

Finns folk som har yttrat sig om att dom stör sig på min svenska och hur jag skriver finns bara ett ord för i gå å dö skriver inte för er haha så nu fick jag det ur vägen ganska kul endå om ett år eller något komma tillbaka till bloggen och läsa dom gammla inläggen skit skojj =) nae nu blir de till att spela en dota och hoppas på att min lilla älskling ringer sen sova och sedan lektion tidigt imorgon och sedan tagga resan haha Natti natt

Love u issa (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0