Upp in the morning and upp for school

Sitter nu i skolan och väntar på att min föreläsning ska börja vilket är om 10 min så tänkte skriva nått lite snabbt här =) måsste fundera ut vad jag skall ta med mig till tierp också fick en bra ide av issa igår som inte tänkt på men en kudde känns som ett måste nu =) haha hörde nyss på radio att att blogg är super poppis just nu haha värsta inne liksom mest populärt dock av fjortis tjejjer haha men men man kanske är en nån stans längt inn haha

fan så surt att batteriet på min bärbara har dött så de blir inget film kollande på den i bussen :( inte cool får bli att plugga till körkortet i stället får se hur mycket det blir men ska no försöka lägga ner någon timme på det, "Försöka"! haha
fan riktigt tungt att gå upp idag vet inte riktigt varför med de va de i alla fall men pallade mig upp ur sängen i alla fall sissta föreläsningen idag innan tentan så ganska viktig.

Love u issa =)

Kommentarer
Postat av: elin

hej patte! hoppas allt är bra med dig. hur går det med slutspelet?

du, jag tror min dator håller på att gå i väggen..

den startar men man kommer bara till en svart sida med en massa text. datordoktor-patte kanske kan fixa?

vi kan ju höras efter helgen. ha det bra!

2009-03-13 @ 10:23:17
URL: http://ellenbollen.webblogg.se/
Postat av: Patrik

heheh fan finns alltid en hake med allt jag gör haha =) hur skriver du här då en annan dator eller ? issa säger att hon är grym på datorer så hon kan no fixa det =) haha

2009-03-13 @ 13:35:43
URL: http://bananasplits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0